torsdag 29 januari 2009

Idag

Fy som det har snöat ! låg och sov som en stock genom
hela natten, första gången på länge... sen när man gick
upp blev man ju för fan nästan bländad ! som trodde
vinter´n äntligen skulle försvinna men nä... noooo

idag ska jag ner till stan... kommer aldrig ihåg
namnet på den där affären men tänkte se om
man hittade några coola armband... ^^ sen måste
jag köpa ett nytt kontant-kort...

tänkte lämna tillbaka två linnen från cubos med
för att dom sitter helt löst plus dom är lite förstora
så att visa toppen av bh är aldrig, aldrig snyggt !
vet inte vad jag tänkte där... var i behov av långa
linnen... har inga snygga boxnings linnen men tänkte
gå en runda med in på JC och se om dom kanske har...

något jag mer tänkte göra är att skäma bort mig idag...
köpa hårfärg, inhandla kina mat, hyra någon bra gosig
liten nyttig film eller en riktig skräckfilm ! stänga av mob
och bara slappna av... känner riktigt hur jag får panik av
allt... kan aldrig slappna av, känns som man ska gå och
spricka av nervösitet när som helst....
------------------------------------------------------

lite av en svikare, ska säga som Jennifer Aniston
" that was so uncool " dom orden räcker... du hade
tänkt på detta i två veckor, vi har tillochmed varit
med varandra under dom två veckorna men det är
inte förens dagen innan du kläcker ur dig hur du
egentligen ville ha det... schysst ! Verkligen bra vän
du är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar