lördag 31 januari 2009

I feel like dancing

Efter många tankar om man ska börja dansa eller inte
så bestämde jag mig för att pröva... street såklart : )
det kostar en del men vad fan... det är det värt !
dansa är ju så himlans kul... och det får mig en
chans att göra något som jag tycker om...

var inne på bergsklättring ett tag, inomhus då ^^
berg inomhus låter fett men på såna väggar då
träna armar, ben och röven ! plus det verkar grymt
kul... att springa på såna löpband eller hålla på lyfta
skrot i en timme är bull som fan alltså... ! skit tråkigt
plus styrketräning går på ungefär lika mycket som
dansträning eller ta en kurs i tennis... ungefär...

men just nu vill jag få klart min lilla behandling
som går på hälften av det jag får varje månad...
vilket är mellan 2-3000... men det är jag beredd
att lägga ut... sen i feb ska jag ansöka en plats till
en danskurs och så har jag det fixat ! får ha lite
shoppnings förbud hela feb och klara mig utan
något speciellt i mars... men sen är det vår och
då kommer det bli mycket roligare och handla
kläder för då blir det massa fina vår kläder ist
plus får hoppas man är lite finare i form med... ^^
både psykiskt och fysiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar