måndag 2 februari 2009

Clumsy

Jag hade verkligen inte passat som en tjuv...
hade nog blivit berömd som den mest klumpigaste
såfall.... igår när man skulle tvätta ansiktet tappade
jag ansiktskräm-burken på golvet... * splash * ansiktskräm
på väggen, på toan, överallt.... när jag skulle kocka lite spaghetti
fumlade jag på något jävla konstigt vänster så det var spaghetti
över hela spisen, lite hamnade på golvet... sen ! när jag skulle
lägga upp den här fördömda spaghettin så hamnade hälften
utanför tallriken... * waarg * morsan bara : men vad håller
du på med ??

fråga mig inte ! allt ska vara emot mig just nu...
och då menar jag allt...

aha kul... min polare skickade nyss ett sms att hon
hade nyss fått ett email från en kille på hennes arbetsplats
som ville gå på en date med henne men han ville inte säga
vem han var, utan det fick hon lista ut själv...

vad fan ! hon kan få en date på allas hjärtans dag liksom :p
men jag då... är helt själv och ensam.... det är så förbannat
synd om mig ^^ ska snart köpa den där " Gratis Kram "
som man kan sätta på sina kläder eller väska sen ska
jag gå ut... ska nog köpa 20 ist.. så det inte går att
missa... men ge mig en kram då !
------------------------------------------------------

I want you to want me
I need you to need me
I'd love you to love me
I'll shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt
I'll get home early from work if you say that you love me

Didn't I, didn't I, didn't I see you cryin' ?
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin' ?
Feelin' all alone without a friend, you know you feel like dyin'



Cheap trick - I Want you to want me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar