onsdag 25 februari 2009

Youtube

Jag fattar ingenting... :S jag mår illa...

När jag skulle titta på sj biljetter så fanns där inga
kvar imorgon. Jo, en tid kl 08.00 men den tar jag !
Not... det är klart alla får pengar och sånt nu... men
varför ska alla åka ner till skåne för ?? har hört Finland
är rätt så fint vid den här årstiden....

Det var inte meningen jag skulle ner. Man får ta såna här
tecken på lite mer allvar liksom... man har väl sett Medium...

Jävla youtube som har tagit bort skit många videos för
dom innehöll något copyright eller nått... lite synd att två av
mina favorit vids har blivit borttagna... : ( nu ska jag sitta och
älta med hela dan... har gjort en lista med olika band mina favorit
låtar med dom och sånt så det blir lite mer organiserat. Stör
mig att det är en himla röra... först kommer där en RnB låt
sen kommer det en hårdrocks låt och nej... man borde kunna
skapa olika mappar... har sett vissa som har det men det är med
deras vids som dom själva har lagt upp...

låter den här videon prata för sig själv, bokstavligen...
http://www.youtube.com/watch?v=FCTAqdDfL58

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar