onsdag 18 februari 2009

Inte min dag, någonsin

Fick så klart ett brev från försäkringskassan... detta är
tredje gången irad som dom skickar brev till en för man
har fyllt i den där *pip* blanketten fel... det räcker tydligen
inte att skriva man har varit sjuk, nej man måste ringa till
försäkringskassan och sjukanmäla sig så dom sen kan skicka
hem en sjukanmälan blankett ! alltså...

Så fick ju ringa dit... förra gången hade jag plats 130 i deras
kö... i dag hade jag plats nr 9 som helt plötsligt ändrade sig
till plats nr 73 ! Jajamensan. Så jag kanske inte kan åka ner
till Skåne för att dom kanske inte skickar ut blanketten förens
om en vecka vilket då det är tänkt jag ska åka, så... Sen tar det
ett par dagar innan dom sätter in pengarna med... Sist fick jag
vänta en vecka. Så det är lagom till att missa Louise födelsedags
fest... Det är precis min vanliga tur.

Fick iaf mitt paket från H&M... Blusen var jätte söt, tröjan med.
Waw... helt fantastiskt...

Imorgon ska jag till ams... måste inte glöma ta med klänningen !
Kommer med all del glömma den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar