lördag 7 februari 2009

Boys, be ambitious

Fett dimmigt ute.... man ser knappt sin hand, ens
åh... om ett par dagar ska man ditt... ångest...
sen är det bara 4 dagar kvar till "det"

aah tänker inte säga dagens namn... ren ångest
sköjer sig genom ens kropp i vågor...... fy fan
sån dag man inte vill vara ensam på, men är

jag tänker officiellt inte finnas den dagen, nej nej
om inte ett sånt där julmirakel inträffar, som att
jag plötsligt får en date eller att en ängel kanske
faller rakt ner genom mitt tak och bara liksom
vill ha lite sällskap innan han åker hem igen

och hur ofta får jag en date eller att en ängel
kommer ner nedstörtande genom ens tak ?!
typ aldrig !

det är nu jag skulle behöva min snaps-polare
men hon är ungefär 100 mil härifrån...
80 men iaf

jag har inte hittat någon snaps-polare eller någon
polare i huvudtaget sen jag flyttade upp hit... vet
inte vad man ska kalla Chris för.... tänker inte tvinga
han heller att vara med mig på D-dagen... " du måste
vara med mig vare sig du vill elr inte... "

han har inte ens hört av sig.... hallå ja... det är helg
borde inte han vara med mig då kanske..... men nä

aja vi ses i dimman !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar