torsdag 26 februari 2009

Hemma.

Då har man kommit hem igen... hittade en resväska inne
accent. Dom har skit fina väskor där inne plus dom hade
20% rabatt på hela sortimentet... hittade en jätte söt liten,
typ aftonväska med till Louise ... som allt gick det på runt 600
kr... utan rabatten hade det gått på ca 800 kr vilket jag inte
hade haft råd med... jag har faktiskt lite ångest...

Var inom en runda på H&M där jag hittade ett par ribbade
tjocka strumpbyxor, vanliga strumpor och ett nagellack. Allt
gick på 200 kr... fick 50% rabatt på valfri vara. Det var lycka !

Jag måste verkligen komma upp med en budget nu.
Får ikke, upprepar, får ikke ta med hela börsen ner !
Jag har verkligen inte råd... åka ner till skåne igen nästa
helg kan jag bara fet glömma ! Det får bli nästa månad
ist, vilket jag återigen får skjuta upp på min tatuering
och piercing...

Min feta coola, asballa, suvuräna, skitkassa webcam...
( jag är inte så bra heller på att lägga upp det snygg eller
fota i deras bästa vinklar.... ) den tar foton bäst i vanlig
dagsljus... nu när det är mörkt så ser bilderna ut så här...
väskan är mycket, mycket mer klar rosa och inte röd unkeln
färg som där uppe... där var natt linnet med från Cubos som
man hade inhandlat för ett tag sedan, jätte sött... letade efter
par mjuka natt shorts med men hittade inga inne på H&M....

Jag behöver en digital kamra... : / sist sålde jag min men fick
inte pengar för den inne på annons.se eller vad sidan heter så
det sög lite... orkar inte heller anmäla skitet, fan inte lönt...

Nu ska jag börja laga mat sen efter det ska jag hoppa in i
duschen och efter det är det tänkt jag ska börja packa...
jag vet inte ens var jag ska börja... sånt var mycket enklare
när man var mindre... nu står allt stilla. Man tänker, måste
ha med det och det och det och det.... * panik * när det blir
sånt stress har man en tendens att bara sätta och sig inte röra
sig ur fläcken... man strejkar helt enkelt... ^^

Men måste nog se till o få arslet att röva på sig :p
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar