lördag 14 februari 2009

Painkillers

Himlen är fett fin just nu... längst ner är det rött, rosa
som sen byter till ljus gult som en går till lite ljus blått
till sen en mörk blå färg... svårt att förklara men det ser
ut som en glass iaf... med alla fina färg skiftningar och så
sitter där en stjärna mitt på hela skitet...

alla gör tydligen något idag... varför hör inte Chris av sig ??
blä för den här dagen... alla dagar är ångest fulla dagar men
den här... den här dagen tar priset !

vi som är singlar då... varför kan inte vi få någon speciell
dag ? " alla singlars dag " eller nått... kan alla par sitta
hemma och dega medans vi singlar kan få gå ut och roa oss
eller träffa någon

men nej ! ist sitter man och glor ut på den ensama stjärnan
helt själv är den... Sussane aka psykologen bara sa att jag
visste vart jag kunde vända mig till under helgen om det
skulle bli för svårt... hon måste vara van med såna här dagar
alla som skickar mail till henne eller ringer och brister ut sin
ångest... men det finns ingen chans att jag tänker vara någon
slags plåga för nån... om inte C eller M hör av sig så är det fint
får vänta tills den här dagen tar slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar