tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen ! Semlor eller... ?

Har ni ätit några semlor idag ? : ) Enda sen jag var liten har
jag försökt gilla dom gräddiga bakelserna... men just för den
där grädden som jag inte gillar dom, blir för mycket... och den
där mandelmassan får min mage att spinna runt... varje gång
jag ser semlorna dör jag lite inombords...

Där rök hela meningen "kan ju fet glömma man kan shoppa
denna månaden" inne på yves rocher kan man välja 4 bästsäljare
för bara 129 spänn ! och samt få några gratis prov stöff som dom
har... var ju bara tvungen ! och om man beställer över 150 kr så
är frakten fri !! :D lycka. Hittade ett läppbalsam med för 29 kr så
allt blev 158 kr... inte så pjåkigt : ) med tanke på man fick,
en mascara, dagcrém, peeling och det sista har jag glömt
vad det var.....

Yves rocher peeling är oftast jätte bra... har extrem torr
hud, överallt. Spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in
mig jag blir torr efter bara par sek igen... speciellt nu under
vintern som det är som det suger som värst... men med peeling
hjälper det lite att återfukta huden och tar samtidigt bort
"död hud". Så älskvärda peeling använder jag minst en gång
i veckan... sen dagcrém har jag fan ingen... hellre dagcrém än
nattcrém... lägger sig med fet smörja i hela ansiktet som man
sen kladdar ner sina kuddar med, najjs...

Fick sjukanmälan brevet från försäkringskassan med
idag... runt kl 20.00 tiden kom morsan med posten, skit
bra... fick samt en katalog från Halens... det är morsan som
inte ger min post förens hon har gått igenom vad jag har fått..
hon håller inne med den extra länge om det finns någon katalog
från någon klädaffär... vi har sån jävla låda som man måste låsa
upp med nyckel till brevlåda och det är bara farsan som har nykeln
till den och typ vägrar ge den till någon annan...det är dom två som
rotar bland min post... det är så jävla kul och rota i mitt privatliv...
mööh... men det känns så iom dom inte alltid ger min post på direkten...

Det är en anledning till varför jag inte gillar heller att gå till
psykologer eller till sjukvården för dom skickar ju alltid räkningen
till en, jag kan sällsan betala av direkt... så vem får inte se dom
breven ? och sen ställer en massa,massa frågor om varför jag har
fått brev från dom... om dom bara kundeförstå och inte vara så
fördomsfulla eller ser ner på mig så hade jag ju berättat... men
iom vi har sån dålig kontakt med varandra och jag känner att
jag inte kan öppna mig för dom så smyger jag hellre...

Aa just det... dom har fått in rätt så fina grejer inne på halens...
mycket blommigt.




Söta ( bad ) shorts




När jag tittade på bikinis så insåg jag att alla modellerna
hade typ mega stora bröst ! bara wow jaja... om man kunde
fylla ut sin bikini så bra... ^^ jag är nog lite bröst fixerad... : /
bröst, bröst, bröst.

Någon som vill ha en träningsboll ?
I know I will... rulla runt här hemma...
hej hå ! Nej men seriöst. måste börja tränna
snart...


Kommer ha 700 spänn kvar efter
alla räkningar är avbetalda. skit kul...
är det bara här eller har eran tv oxå fittat
sig hela dan idag ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar