tisdag 3 februari 2009

Sicken vecka/dag

Här sitter man och kopplade precis på tvn
det första man får se är super snygga Victoria Silvstedt
ursäkta mig men hon är snygg ! trots alla sina operationer
tänker mest på dom under hennes haka... men hon verkar
cool men samtidigt en jordnära person... : ) tycker det inte
alls är fel med skönhets operationer... bara det inte går mot
det extrem if u know what I mean... men så länge man blir/är
nöjd med sig själv...

jag hade inte klagat över att få lite mer fett på vissa ställen
beställde nyss en klänning för bara 200 kr ! varav frakten
gick på 55 kr... så själva klänningen gick bara på 145 kr
det som är störigt med online shoppning att man vet
aldrig om det passar... det är ren chansning ! och här
kunde man inte skicka tillbaka den om den inte passade

så måtten var ungefär för 34/36 : runt bysten 85-90
jag hade 80-82 kommer inte ihåg... men längden från
midjan och ner stämde ! * gosh * ok... åter igen får man
gå till någon skräddare och be få sy in sitt plagg... var en
tub kläning med så det hade varit ganska bra om den fick
sitta på sin plats... det är såna här stunder jag önskar jag
gick på dom där sy-lektionerna ...( sy kundskap ? ) och
att jag hade en förbannad symaskin !

jag hade behövt 32/34... men iom klänningen var
så söt och kostade typ inget så skitsamma... får lägga
på att sy in den... men tänkte, då kommer den kosta
som en vanlig klänning i affären... :S jag hatar att vara
liten ! ynkla 152 cm lång... det är fan hopplöst

iaf... så blev jag glad över att en viss person hörde
av sig... trodde han hatade och typ mega dissade
en... men vi ska ses på torsdag... : )

jag blir så lätt besviken på folk... hur dom tror dom kan
behandla en hur som helst och sen poff, inte verka bry
sig för 5 öre om det eller tar för givet att jag ska förlåta
dom...

jag har en sjuk bild i huvudet hur allt ska vara... jag orkar
inte kämpa för något som inte finns där... och jag ska inte
dra upp det för mycket...

aja får ta och skärpa mig nu....
- har du ett skärp ? ho ho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar