torsdag 26 februari 2009

Skåneland

Då har jag beställt en biljett ner till skåneland..
Nu gäller det bara och börja packa... * wiie *

Men först tänkte jag sticka ner till centrum och shoppa
lite strumpor och lite skönhetsprodukter. Jag vill färga håret
igen... göra mörklila slingor , jag vill pierca min underläpp och
göra en tatuering... får bli nästa månad...

Pratade med Lousie igår med... hon gav mig uppgifter om hur
man beställde och så... :p frågade henne om man skulle vara där
en timme innan eller så, som med flyg... hon bara : jaaa kanske
20 min.... 30... nä för det är du så bör du vara där 45 min innan
så du inte missar tåget.

Nej, jag är rätt duktig på att missa bussar, tåg, flyg.... sist jag
var uppe i sthlm då när jag var tillsammans med Micke så missade
jag mitt flyg hem... jag fick panik... ringde hem men så klart var
ingen hemma, ringde Louise men hon var inte heller hemma.
Värsta katastrofen... men jag kom hem tack vare hon ängeln
som stod i kassan. Jag gick fram och grät ! Bara jag har missat
mitt flyg ! Hon bara men oj... så diskuterade vi när det gick och
vart jag skulle... som tur var så gick nästa en timme efter ! Hon
bara vill du ha en fönsterplats eller vanlig ? Jag ville gå fram och
ge henne en kram alltså...

Kom på mer vad man måste ha med... en påse godis och en tidning
såklart... dom borde iaf ha en tv med på tåget ! Ska man bara sitta
där i 5 timmar och glo, kul... aja... får väl underhålla mig vid
matmaskinerna... trycka ut allt som ser gott ut... hoppas dom
har en plats där man får röka med... jag är så krävande, borde
ni veta vid det här laget... ; )

Aja jag är glad jag fick tag på en biljett och dom här fjärilarna i
magen går inte att förneka... nu måste jag skicka ett sms till
lilla Louise och berätta man har en biljett nu... men hon han
visst förre.. ibland tror jag att hon kan läsa mina tankar...^^

Nu ska jag dra.
/ Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar