söndag 15 februari 2009

Godmorgon

Sovit gott ? det gjorde jag tills jag vaknade upp med kramp i magen.
För ett par år sedan fick jag min gallra bort opererad... tante bara sa :
jaaa, det är 50-50 % att det blir bättre, men så kan det också bli sämre !
- oki..... ?
- jaaa och så kan du vakna upp med ca 5 cm stort ärr det beror på
hur lyckad operationen blir. Om du har tur så slipper du det !

Jag kom iaf ihåg att jag däckade där inne i operation salen.
Jag skulle räkna ner från 100. Lätt som en plätt tänkte jag...
Jaja... 100, 99, 98, 97, 54, 3, 7,.........

Vaknade upp i uppvakningsrummet helt yr bara eeee...
iaf slapp jag 5 cm ärret på magen... kom ihåg första dagen,
man kunde inte nysa eller hosta för det gjorde så satans ont.
Och när man drack så kändes det som något fattades... drickan
åkte förbi ett tomt hål typ... skit läskigt :p

Aa, igår var man bara hemma som sagt.....
men idag ska jag ut... ta en sväng om ÖB ^^ behöver shampo och
kanske något annat... varför köpa dyr shampo inne på konsum eller
H&M ? när man kan hitta samma märke billigare ? : / det är väl ingen
som frågar : hur mycket kostade ditt shampo ?? mitt kostade 64 kr
aha.... grattis ? eller vad ska man säga ? ^^ huvudsaken håret luktar
gott och det är något milt mot ditt hår...

Jag missade mitt favorit program igår med.... * Boooo *
Veronica Mars ! älskar den serien... men idag går också
Merlin på svt... ögongodis : )


Colin Morgan aka Merlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar