tisdag 17 februari 2009

Rolling Stone

Hittade min Rolling Stone tees... blev glad när det stod
99 kr med rött ! bara yes... tog ett svettband med och
gick fram till kassan... 224 kr blev det

Say what ?! ee kostade inte tessen bara 99 kr ?
- nej 199 kr
- men det stod ju 99 kr... men åh
- jo men det går inte att ändra på.

Och så tittade han på mig med bambie ögon
ville inte veta vad killen tänkte på men fan
som jag störde mig... bara jaha då får det bli
svettarmbandet... tar fram kortet
- aah tyvärr så tar vi inte kort om det inte blir
över 90 kr

* bom * :@ men vadå ? så sa han att jag kunde ta
god tid på mig att se runt i affären om det fanns
något annat... hade 130 kr på kortet för trodde
inte allt skulle vara så jävla dyrt ! hittade en snygg
axel väska som gick på 350 rea det med, hittade tyg
affischer för 200 kr som dom kallade priset för rea.
så tillsut blev det iaf en palestinasjal och svettbandet
gick på 94 kr... kändes så jävla bortkasstade pengar
men aa... mitt i allt glömde jag vad jag hade på kortet
fick för mig jag hade 103 kr... hittade ett snyggt halsband
helt vitt små snäckskal eller vad man ska säga, för 25 kr
och allt blev så himla stressigt och jag var lite irreterad
så hon i kassan fick slå om flera gånger... bara aa förlåt...

Sen stod där två emo killar i affären som sa något till
sin polare och sen tittade dom på mig... bara ät för fan
inte upp mig ! finns bara en jag.....

Men gud som jag ville ha den rolling stone tröjan...
hade kommit upp med en bra bild i huvudet med.
Tröjan, mina svarta jeans, nittskärpet & mina convers.
aja just my luck... ^^


bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar