torsdag 19 februari 2009

NÄ MEN

Inte igen... kan inte äta efterätten innan förätten ?
Det är svårt att hålla sig... ^^

Jag glömde inte min klänning ! Halleluja !
Kostade 140 kr att sy in 5 cm... aja... när jag visade
den och frågade om han kunde sy in klänningen så
vred han och vände på den... sen när han skulle ta måtten
och så ( fick kliva i den med kläderna på :p ) så sa han, ja
men det var en klänning ! haha, jo... den är kanske lite väl kort...
mamma sa ungefär lika dant... fast hon trodde det var en kjol...

Men om man har strumpbyxor och stövlar till så ser den inte
så himla farlig ut.... blev själv helt, shit var kort den var ! Pratade
med Louise samtidigt hon bara, men din snuskhummer ! Inte när
vi pratar i telefon ! haha ^^

Har shoppat idag... : ) blir alltid lika glad... gillar verkligen tröjan
med från bik bok... måste ha en till sån fast i en annan färg... : )
Alltid lika kul sen att komma hem, öppnar dörren till sitt rum
och det ser ut som ett bombnedslag... hår tångar överallt, kläder
på sängen, spegeln på sängen, väskor överallt, kläder på stolen,
skräp... jag gör inget innan förens jag har fått allt i ordning... får
panik när det ser ut så... plus var ska jag ställa alla mina nya saker ?
* Daaah * skojar. Fast lite bättre koll borde jag ha...

Nu ska jag äta min vårulle... ^_^
/ Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar