tisdag 10 februari 2009

Vems dag är det idag om inte ?

Min : ) hihi tack för alla fina gratulationer !
den första som sa grattis var faktiskt min mamma
hon var redan ute igår efter tolv slaget ^^

efter jag hade vaknat fick jag en söt liten födelsedags
påse med en liten nalle i och Björn Axén Volummaster ! :D
nu slipper jag hålla på med att sätta upp håret i en knut
efter man har duschat och sen sova med det eller ha flera
kg hårspray.... shööönt

ska snart börja göra mig i ordning till ams, sen efter ska
jag till Rådmansgatan... med min vanliga tur kommer jag
säkert gå vilse eller gå åt fel håll.... sak samma... jag vill inte
gick igenom vad jag skulle säga igår innan man gick och la
sig... förbereda sig lite inför frågorna så man inte bara sitter
där och säger eeeee..... aja får gå som det går...

ska vi se nu också om Chris hör av sig ! "jag är dålig på
att komma ihåg sånt" jaja elr hur... det enda jag hör är
"dålig ursäkt för jag inte pallar lägga sånt på minnet"

nej gott folk nu måste jag verkligen göra mig i ordning
/ ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar