söndag 22 februari 2009

Shopping lista ?

Here we go again... klänningen som man köpte gick på 200 kr
samanlagt med frakt. Men så fick man lägga till 140 kr på det
så tillslut gick hela kalaset på 340 kr... lite surt...

Men nu tänker jag på att inhandla en digitala kamra...
undrar bara vad som blir billigast ? Att titta på blocket,
ebay eller titta i en affär efter någon hyffsad kamra...
behöver ju inte vara någon proffsig ultra kamra. Tänker
mest använda den till att fota när man är på fest eller nått...
Såg att jag inte har några bilder alls på mina vänner...
Knappt några alls... och det vill jag ju ha...

Grejen med mig är att när jag bestämer mig för något så vill
jag att det händer med detsamma... jag kan inte vänta en månad
eller två... ^^ så nu är frågan, kamra eller kläder denna månaden ?
Har sett så mycket fint ute... behöver en ny väska, nya par byxor.
fest linnen... får köpa en-gångs-kamra hahaha. Men i värsta fall får
jag göra det... :p

Tänkte sticka ner och köpa lite godis men det snöar fortfarande
och snöflingorna är typ lika stora som corn flakes... även fast jag
hade haft bil så hade jag nog inte satt mig i den. Det ser halt och
slaskigt ut på vägarna. Bläh.

Sån här dag som man känner sig lite extra ensam.
Typisk söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar