fredag 27 februari 2009

Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Det var väl roligt ha ha ! Not... sa ju att det skulle bli snöstorm...
ok det är inte " snöstorm " men det är snö som faller iaf !
Ordentligt... fattar inte hur det kan gå från plus grader
till noll grader på under ett par timmar... det är siiii-nes !

Nu har jag iaf packat klar, nästan. Nessäsaren ska ner och
mina mjukisbyxor samt hårspray... känns som jag har glömt
något... jag hatar att packa...

Tror jag har pajat min Volum Master.... den blir inte lika
uppvärmd som innan... kan bero på att jag glömde dra ur
sladden och lät den va i runt 6 timmar... jag vet inte, men
kan bero på det..... sånt smartass man är... för den är riktigt
bra... bara jag som har en tendens att paja saker...

Är aldrig hungri så här på morgonkvisten... men får
tvinga i mig något sen så inte min mage börjar kurra
mitt i tågvagnen... " Ahh sorry det var jag.... My bad "

Vaknade kl 07.00 idag ! Bara nooo kan fan inte vakna nu så
somnade om... vaknade igen för runt en halvtimme sedan...
kunde ikke somna om ! Och nu är jag trött igen men ska ändå
upp om 40 min igen så håll dig vaken !

Både jag och Louise har lite dåligt med pengar den här månaden.
Men iom det är helg och ja, första gången man är tillbaka i skåne
sen några månader tillbaka så känner jag att jo, vill nog ut iaf...
bara sitta hemma på en fredag, nej... bara det kunde sluta snö !

Aja får hålla ut... * tummen upp *
måste kasta i mig något iaf...
Hoppas ni får en trevlig helg iaf. : )
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar