tisdag 3 mars 2009

Pink Party och 20 timmars sömn

Ungefär 75 timmar tidigare :

Kommer ner till Skåne, landar i Malmö. På vägen ner
skickade jag ett sms till brosan och förvarnade honom
att man skulle komma och hälsa på. Till svar fick man :
Men vi är också på väg ner till Malmö, då kan vi hämta
upp dig !

Fan vad schysst... : ) trodde man skulle få ett : åh nej !
Du kunde inte ha stannat kvar där uppe ?? Men brosan
och hans sambo var hur snälla och goa som helst... blev
helt paff... O_O är inte van med sånt... bara ok... blir helt
generad ^^ sen träffade jag då upp Louise och hennes kompis
Rebecca. Lika urflippad brud som jag och Louise. :D

Vi stack iaf till det enda utestället som finns då i Lousie
stad/by... Men hade faktiskt askul...

Om man spolar fram lite då till Pink Party kvällen.
Jag och Louise kom iaf på att runt 17.30 var vi nog
tvugna och börja städa och laga mat. För kl 19.00 skulle
alla komma... man kan säga att, vi han nästan... snubblade
över startlinjen liksom.... vi blev klara med allt, städningen,
maten var klar, men vi var inte klara... dom var ju så jävla
punkliga med ! :p alla kom precis vid 19.00...

Så medans Louise fick underhålla alla sprang jag in så länge
och gjord mig i ordning sen kom hon med och vi skulle välja
kläder... vi drog i allt som vi kom åt, liksom Pink tema.... :p
måste ha något rosa på sig ! Jag tillslut hittade en rosa skjorta
( jag äger inget rosa men min bästis älskar då färgen rosa )
så vem ska man fråga och låna ett rosa plagg av ?? ^^

Men kvällen var jätte rolig ! I början var det lite spänd
stämning och så men efter alla hade fått i sig lite sprit
så var alla på topp ! Tjoo hoo och stång ! Jajamensan...
synd bara jag var så jäävla slinten efter gårdagen...
och nu skulle man på spriten igen liksom. Träffade
" han " som var också nere i skåne... träffade en vän
då som sa att han var också på samma ställe ( vilket
inte är konstigt för det är det enda stället som alla
går ut på under helgen ) som vi... försökte undvika
honom under hela kvällen, vilket jag nästan lyckades
med... påvägen upp till andra våningen sprang vi in
i varandra.... bara nooo för helvete ! Och han var ju
tvungen och börja snacka med en och gud vet vad...
det förstörde hela min kväll iaf... så gick runt som
ett levanade zombie... lite synd...

Det hände så mycket !
En av brosans polare skulle slå ner en kille som började
snacka med mig men hans polare drog undan honom,
jag försökte undvika han och hans kusin, träffade på
hur många som helst som man kände, efterfester hit
och dit och ja....

Äntligen på vägen hem somnade jag på tåget det är
4½ timme, kom hem åt och sen somnade jag om
och vaknade nyss... runt 20 timmars sömn !
Lite bilder från Pink Party.


Från längst in.

Jessica
Tess
Jennifer
&
Märta






Urballa tjejer. Undvik inte och se att alla
har rosa på sig ^^



Från längst in.
Söta Johanna
Ellen
Sandra
Caroline
&
halva Louise ^^





Rosa, rosa, rosa ( ja, förutom Elle men hon är
gravid och är i 4 månaden så det är ok xD )















Present utdelning !!




















Födelsedagsbarnet och lilla Wille : )
som inte fick vara ifred den kvällen
alla bara naaaaw. Willes matte visste
precis vad alla menade när hon hörde
" naaaw " Wille.




















Dina aka Willes matte och Caroline !
( Caroline är en modell och finns med
i tidningen Solo tror jag den heter ? )




















Hahahaha ^^




















På utestället ! Dina och Jessica
hon blonda andra vet jag inte... : /
helt ärligt vem fan är du... ? :p

Helt underbar kväll. ♥ Jag hatar att vara
med på bild. Och det vet dom flesta men
ändå ska alla liksom, hoho * klick * men
dom bilderna kommer inte upp... ; )
jag ser förjävlig ut och man ser ut trött
och sliten jag är... en bild ser jag skit förbannad
ut på.... : /

Men men... en kväll jag nog sent kommer glömma...
Nu ska jag snart hämta upp mitt paket från Yverse
eller vad det heter... sen sova en stund till tror jag.

/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar