tisdag 31 mars 2009

Oh Sandman, give me a dream.

Nu ska jag nog somna till Medium. Om jag kan efter
ha svept i mig en massa glas påskmust. ^^

Var tur jag köpte mina öronproppar iaf för dom
jag köpte online har inte kommit än. Dom är faktiskt
ganska bra. Hör fortfarande när dom skriker där ute
men det låter mer som dom är i ett annat rum. Det
enda man hör är deras bas på deras röster och det
är den som är mest irreterande men aa... plus dom
har tvn på mellan kl 01.00 - 02.00 men det är lugnt.

Jävla tur att jag fick ett kvälls jobb annars vet jag
inte hur jag hade klarat av att gå upp om morgonen.
Dom ska visst med se på Medium så ja, komma i säng
efter 01.00 i natt med...

Jag måste ha en nattmacka. Och mer påskmust !
Om vi hade haft pizza hemma så hade jag fanta
med släng in en med. ^^ Curse u p-stav.....

/ Natti gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar