söndag 29 mars 2009

Hearts burst into fire

Fan fan fan fan !! Jag måste ha somnat om och
nu har morsan och farsan redan åkt iväg utan
mig ! Dom kunde väl ha väckt mig... typ skakat
om mig eller nått... för när jag vaknade hade jag
mina öronproppar i plus kudden för ansiktet...
tänk så hade jag kanske kvävt mig själv ? Men
nej nej... ok då.

Sitter och lyssnar på Paralyzer med Finger
Eleven. Så jävla skönt låt. Man blir helt pumpad !
Nu kör vi !!

Well I’m not paralyzed
But, I seem to be struck by you
I want to make you move
Because you’re standing still
If your body matches
What your eyes can do
You’ll probably move right through
Me on my way to you


Tittade lite mer på skor inne på halens och hittade
lite fina sommar skor.

Man kan ta bort blommorna på dom rosa skorna
längst ner till höger. Men tyckte det var ganska
sött. : ) Skorna + en söt liten kjol. Dom silvriga
kan jag tänka mig till "den lilla svarta" och en
röd kuvertväska. Broms skorna hade varit fin
till en vit tubkläning. Och dom söta ballerina
skorna. Fanns i gult och grönt med. Som en
riktig härlig färklick blir dom.

Om man ska tänka i en "crazy outfit" som jag
har sett lite här och där så kan jag tänka mig
dom gröna ballerina skorna, par gula stuprörjeans
och en lila oversize topp/tröja. Kanske en röd basker
och en banan i handen som accessoarer.

Åh, såg att åhlens har lite rea/rabatt. Olive Naturall
Sensitive Shampoo 44 kr. Nivea mascara 105 gick på
129 innan tror jag ? Jaja, jag som älskar rea och rabatt,
klart jag ska missa sånt.

Nu ska jag äta frukost. Som är den viktigaste måltiden
på dagen ! Därför kan man lika bra äta middag nu då
alltså ?

/Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar