tisdag 31 mars 2009

Suck

Då var man så där nere igen. Mitt i alltihoppa ringer
en polare och babblar på som bara den... försökte få
in en syl i vädret men lättare sagt än gjort... bara oki..
frågade två gånger hur jag mådde och sen började
hon prata igen om vad hon hade gjort under dagen.

Samtalet lät ungefär så här :
Jag : hej
Hon : heeeej
bla bla bla
Jag : jo jag....
Hon : gud så trött jag är ! Känner mig riktigt
trött.
Jag : ok
Hon : vad har du annars gjort för skoj idag ?
kollat på kalle anka ?
Jag : hehe neh jag har...
Hon : asså jag fick avboka min danstränning
och skita i att åka till stallet så jag hinner hem
och plugga !
Jag : .................. (kill meeee)
Hon : hur mår du egentligen ? du låter lite,
vet inte irreterad ? trött ? kanske både och ?
jag : jo jag mår bra ! (helvetes skit jävla kuk bra)
hon : pratade med kim min chef om att jag inte
kunde hänga med på torsdag. väntade på värsta
utskällningen ! tror han har så höga förväntningar
av mig. den här dagen har varit lika dåligt som den
igår !

15 min fick jag stå ut med och lyssna på henne..
Sen som vanligt efter hon har snackar klart säger
hon, nej nu ska jag försöka sova lite på tåget. Alla
samtal är såna. Svarar jag inte när hon ringer så
skickar hon sms. Svara jag inte på dom så ringer
hon igen.

Ibland kan hon snacka i över en timme om bara
hon själv. Det är helt otroligt. Ingen har det värre
än hon liksom.

Jag är så dum med och tror hon ska försöka pigga
upp mig eller göra mig på bra humör... jaja ! * asg *
uuuh... och hon tanten har inte hört av sig heller
om vilken jävla adress man ska till på torsdag. Hon
kan skicka ut ett mail att man är välkommen men
inte skriva ut vart man ska ! Skickade mailet till
henne igår morse om vart man ska nånstans.
Ska jag behöva ringa henne igen........

Sen har jag beställt en massa saker igen. En vit
kajal som man lägger på bara i ögonkantvrån. Inte
på läpparna eller runt hela jävla ögat. Sen ögonsmink-
rengöring, foundation och ett lippgloss... det är ångest
för nu börjar räkningarna byggas på...

Jag har två från Halens, KBT fortfarande, earstore
eller vad det hette, tradera, samt nu från Yves Rocher.
1775 kr. Ok var inte så farligt men jag måste betala av
Halens och KBT så fort som möjligt och det faktum med
att jag är vrål pank gör mig inte lugnare precis...

Det är 27 dagar kvar tills jag kan betala av liksom...
det är det som ger mig ångest... ! Jag mår fruktansvärt
dåligt av att inte kunna göra mig av med det här så fort
som möjligt... plus att hon jävla tanten inte kan skicka
tillbaka vad adressen är...

Jag har ett begär som jag hatar... jag hatar min mob,
jag hatar när folk är så jävla själviska, det står mig upp
i halsen nu ! Jag vill bara * aaaargh *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar