lördag 28 mars 2009

Vad väntar du på.. Julafton ?!

Jo då ! Letade efter par snygga boots/stövletter
så kom på en sida som brukar ha rätt så snygga skor
nämligen Halens. BIG MISTAKE ! Kolla vad jag hittade
ist...



Åh, ser ni dragkedjan
där bak? Jag har aldrig
riktigt gillat gladiator
skor, men dom här...

L.O.V.E







Men ja... jag vet inte vad jag ska säga... mer
än PANIK ! Nu måste jag sluta, sluta, sluta
inköpa fler saker innan jag går i konkurs... :S

Det värsta är att... jag har fortfarande inte
hittat ett par stövletter !

Imorgon ska jag med mamma o pappa till någon
loppis. Var jätte längesedan jag gick på sånt.. men
tänkte man kanske kunde hitta något billigt skärp
eller smycken. Kanske någon väska, man vet ju
aldrig.. hittade ett "Gucci" skärp en gång (kopia
såklart) men byte bort det med två D&G toppar
(kopior) vilket jag ångrar nu idag för jag använder
aldrig topparna... men såna lite mer smala skärp,
som går på 129 kr på H&M... 129 kr eller 10 kr ?
Plast armband. Såna tjocka som också finns på
H&M. I alla möjliga färger. Sen kanske om man
har tur hitta en söt liten blommig väska eller
stor. Jag kommer köra stenhårt med blommigt
i sommar eller det kanske jag redan har sagt ?

Kollar runt lite nu på tradera.com och hittade
ett par skit coola stövletter men i stl 39...
http://www.tradera.com/stovletter-10cm-klack-Goth-rock-punk-auktion_88389283
Så snygga... Åh give me...

Nej ! Sluta... stop it !
Se på Disney Dags, dom 10 min som är kvar.
/ Tjippidilipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar