fredag 27 mars 2009

Öronproppar.

Nu har jag köpt öronproppar... 29 kr fraktfritt plus
1 par öronproppar gratis som tack för man beställde.
Nu ska jag fanta med få i mig lite sömn utan att bli
störd hoppas jag... dom räknar decibel ? Inte l eller
dl utan något helt annat som jag inte vet hur dom
räknar ut... men apotekets "bästa" var på runt 26
decibel, tror jag men hittade snäppet bättre öronproppar.

Det är ganska typiskt jag kom på det nu för jag lär
inte få dom förens på måndag eller tisdag så alltså
3 dagar till av höga ljud/ord...

Just nu ligger jag med min mp3 i örornen och
håller en kudde för ansiktet... det hjälper så där...
kudden är ganska bra ljudämpare... tänkte om man
kunde bräcka upp väggen och fylla den med madrasser.
Eller åka till ett mentalsjukhus och se på inredningen i
insolerings rummen. Få lite feedback eller ännu bättre
bli inlagd ! Värsta fall ringa till Äntligen hemma eller
nått... "Eee min vägg till vardagsrummet är pappers
tunn. Väggen hade verkligen liksom inte behövt vara där.
Sämsta väggen i världshistorien ! Some help pleace !"
Vet inte hur dom tänkte när dom byggde det här
jävla stället men inte var det någon direkt "eiffeltornet
snubbe."

Åh det ser bra ut från utsidan. Nytt och snyggt. Jaja
det kanske jag kan hålla med om. Men ha ett vardags-
rum, ett kök och ett badrum som är dubbelt så stort som
sovrummen kan jag inte riktigt få ihop, varför dom bygger
så... jaja, jag sitter i vardagsrummet hela dan och ser på tv,
eller äter nonstop ute i köket eller why not spenderar
hela dan inne på toan ! Då hade dom kunnat göra den
här lägenheten till en etta ! Om dom har råd att bygga
en sån här stor byggnad så hade odm väl råd att slänga
in lite insolerings skit i väggarna ? Man kunde tro det.

Åh, när jag kom hem så hade jag fått från HM 10%
rabatt på hela sortimentet... jaha... kunde inte ha
fått det innan jag åkte ? När jag tittade på kontot
igen så såg jag att jag hade 196 kr till godo ! Så imorgon
ska jag äta pizza och ha en filmkväll... bättre ta det
imorgon för det är fredag... känns bättre för samvetet...

Fick ett mail från ams med ".... det tar ca 7 min från
tågstationen så var ute i god tid." Jag var ute sist
30 min till godo men inte fan hittade jag... kanske
berodde på att stället låg in gömt på ett jävla industri
område och inga jävla skyltar eller nått... men det är
lugnt ! Skicka mig till det värsta stället nånsin... jag är
van vid såna ställen, absolut.

Jag vill ha åtminstonde en normal dags sömn. En
normal dag i lugn och ro. En normal dag då allt bara
glider fram. Så otroligt skönt det hade varit.

Over´n out nu har jag gnällt färdigt och ska
sova... natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar