lördag 14 mars 2009

Tänker tillbaka...

Hola.

Gissa tre gånger vem som har blivit sjuk ?
Så typiskt... så nu sitter jag här med en kopp varm
tea och tycker synd om mig själv... mitt favorit tea,
champagne och fläder drack morsan upp igår ! Fan
vad ledsen jag blev... :p så fick ta något annat trams...

Nej, men helt ärligt om jag inte hade varit sjuk, vad
hade jag annars gjort då ? Sprungit runt naken i snön
och skrikit Aragon kommer !? Han luktar lik o potatis.

Skämt o sidor, sitter här och smyg kollar lite på HMs
sida... som vanligt hittade jag massa fint... åååh ge mig.

Den där rosa väskan har jag spanat in ganska länge
men väntar på att den ska komma ut på rea ! Vilket
aldrig tycks hända... snyggt leopard linne... har aldrig
varit för leopard (under)kläder osv innan... får mig alltid
att tänka på tanter med 10 kg hårspray och blå mascara
på sig... : / men man får tänka ett steg längre... par svarta
stuprörjeans som man viker upp lite och ballerina skor
till sommar´n, suvuränt !

Tittar runt lite efter en bra ögonfransböjare... hittade
en för 60 spänn där man varmer upp den med sin
hårfön och för att sen böja sina ögonfransar... det är
som en "volum master" till sina fransar vad här näst ?
Något för muffen med eller ? "Uppvärmbar flätmaskin,
finns nu även i rosa. Köp tre betala för två."

Åh, hittade mina nattshorts... myspys med overknee
strumpor och en tjock stickad tröja... sexigt om inget
annat... dom har fått in jätte fina underkläder med
på HM... som bara får mig att tänka på babe.... alltså
inte han med, dom på sig ! Med mig dom på sig, han
ser. Asch......

I think I like you.... bara tror... jag vet inte... måste
smaka på ordet liksom... "Like" mm... smakar som
hallon... Lllllike.... Lick ? Nej, Like.

Inte förens på onsdag som man får se dig... boou,
kommer hinna förgå tills dess nej då I will survive.
Gloria försvinn... lite Barry White och sen är kvällen
räddad. ; )

Men seriöst tankar som jävlas med en kommer upp
ibland som :

"Såra mig inte, får då jävlar ska du se på girl power.
Lek inte med mina känslor. Jag må vara tuff men
jag är lika skör som en fjäril.
Kommer det va lika dant precis som alla andra
"förhållande" kommer han svika mig som alla andra,
kommer han behandla mig som skit osv..."

Såna tankar man aldrig slipper undan, kvitar med
vem. Känner som man är på vakt hela tiden. Eller
man bara väntar på att allt ska skita sig. Taggarna
utåt... ger en aldrig en chans att bli lycklig, eeh ?...

Nog om det... nu ska jag dricka mitt tea innan det
blir för kallt sen ska jag väl skicka något gosigt sms
till babe... när man är sjuk ska man jävlar i de ligga
i någons famn och få tröst och bli ompysslad och få
pussar... men nä ! nej nej... ;p

Ger er en puss godnatt och fortsatt trevlig lördag !
Åååh just det ! Ikväll är det American history X med
Edward Norton & Edward Furlong ! Två Edward : )
Får väl försöka vara vaken tills dess (även fast huvudet
är en karusell just nu) en av få filmer som jag kan
tänka mig köpa. Som man verkligen gillar. Kraftiga
scener. Urförhellskotta bra skådespelare. 10 av 10
poäng film alltså... Edward Norton är så jävla grym.
Hans attityd i alla filmer han har varit med i... I like it.

Nej pussgurkor.
/ Hasta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar