torsdag 5 mars 2009

Trött på att vara trött....

Känner mig som en urtvättat tvättpåse.... helt sliten...
var som vanligt försenad med att beställa biljetter till
Bounce så det finns inga kvar på just det datumet man
skulle gå på... rätt typiskt... men dom ska ha föreställningen
enda in till maj... varenda dag gör dom den föreställningen... :p
det är rätt strongt...

Alla lägger upp såna härliga sommarbilder... jag vill
liksom med... men har jag någon kamra ? Nej ! ofcörs inte...
Jag måste tänka lite här nu... räkning från H&M, från
Yves, från KBT. Ska ha råd att gadda mig, kamra, nej,
färga håret ? Jag vet inte ens hur mycket det kostar
att gadda sig... över 500 spänn iaf. Jag kanske tänker
lyckligt ? Jag är rätt så optimistisk när det kommer
till priser....

Det är rätt skönt att få ur sig till vissa att man har social
fobi... vissa får en sån aha reaktion... dom kanske kan förstå
sig på en lite bättre nu... brosan sa bara jaja, men då förstår jag.
Och han ville ju såklart att jag skulle berätta för våra föräldrar...
men jag vill helt ärligt inte... jag vill inte höra på när morsan
klankar ner på en och farsan bara med sitt " hur ska vi lösa
det här " nej usch... Linus var ju inte alls förvånad, mer
förstålig... iaf på ytan... ^^ sen vet jag inte vad han tänkte.
Det vet man aldrig. Jag vet inte heller varför jag drar mig
från att berätta för min närmaste polare... sinnes...

Wah bara vaknade och fick syn på värsta blåmärket på
min ena vad... :S såg också att någon behöver raka sig...
I´m Whipping My Hair Aaaao

Nu ska jag äta.
/ C-Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar