lördag 28 mars 2009

Shopping

Oh yes.

Var och shoppade lite till idag... sprang runt och letade
efter en snygg trenchcoat. Sprang in på H&M, sprang
in på Lindex, Kappahl, Gina Trico, Åhlens... bara vad
fan... så tillslut gick jag in på Cubos. Tänkte aldrig jag
skulle hitta en där men det gjorde hon ! Skit snygg !

Stl 32, svart, 600 spänn. Var en lång trenchcoat, men
jag tycker det är snyggare med en lite kortare variant
typ ungefär som en skepps kavaj... sprang iaf in till
en skräddare och bad den få uppsydd... blev perfekt
som han la upp den.

Kom även hem med ett par svarta jeans leggings
och ett svart pärlhalsband även från Cubos. 40 kr !
All annanstans gick ett vanligt svart halsband på
runt 129-149 kr ! Sinnes... ja, köpte par öronproppar
så nu har jag ett litet lager med öronproppar snart,
samt vindruvor och en chipspåse...

Så ja, lite nöjd är jag fast jag har ångest som fan nu
att alla pengar är slut. Nu är dom verkligen slut.

Mycket svart blev det idag iaf... tänk er den svarta
trenchcoaten, svarta stuprörjeans, en röd sjal och
Christian Louboutin skorna... nice ! Samt röda
naglar och röda läppar. Sjukt snyggt. A Girl can
dream... ;D



Titta, de finns lösnaglar
som matchar med Christian
Louboutins skor... : )







Jag bryr mig inte om en
Chanel klänning eller en Gucci
parfym. Nej, högst upp på min
mamma-look-at-this är såklart
ett par Christian Louboutin
skor !!


Nu ska jag äta lite vindruvor
(chips) och lata mig framför tv...
Ha´d så fint ! / Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar