söndag 29 mars 2009

Skala banan ! Skala banan, skala banan,skala banan

Uuuuh något jag ska pröva imorgon är att spraya på
lite saltvatten i håret... det luktar inte gott kan jag dock
säga ! Tänk er havet... Men bara för att testa liksom.
Kan dra till med en lögn att man har varit nere vid
stranden, första gången i år !

Imorgon ska jag nog även kanske köpa ett till par
jeansleggings. Dom mer mörka. Såg att Stina-Lee
redan har inskaffat sig ett par sådana. Innan var
jag lite kluven på om man skulle köpa dom eller
inte men efter ha sett dom typ på bild så ändrade
jag mig. Dom är mer snygga på, faktiskt.

En sak jag undrar är hur fan hon lyckades få på
sig strumpbyxor under sina jenasleggings... :p
dom sitter som korvaskinn... hon kanske hade
fuskat och klippt av typ sina strumpbyxor vid
låret eller nått... eller så har hon den där perfekta
kroppsformen. Smala ben och stora höfter.

Jag tänkte på om jag skulle få mina naglar fixade
med eller om jag för engångs skull ska vara så lat
att jag köper lösnaglar... jag är så trött på att fixa
mina nu (alldeles själv). Nagellacket blir aldrig bra,
klipper den ena nageln för kort så måste fila ner alla
igen och åååh.... har alltid en tendens att spara på en
nagel med. Brukar bli lillfingret eller tummen. Någon
weird tvångstanke man har där.

Men sen igen, gör jag inte för myckte ? Räcker det inte
med man har spenderat bort alla sina stålar redan på
en massa kläder ? Har kollat upp lite vids på hur man
lägger upp en fin ögonskuggs sminkning, färgat håret
som det inte blev någon skillnad ! Ska jag fixa naglarna
med ? Nä nu får det vara nog... håll hästarna !

Just det. Vad är det för kläder jag har köpt egentligen ?
En jacka, en topp. Som jag kan använda till vardags.
Och två jeans leggings. Wuho ! Det kallar jag för
shopping. Let´s go wild to night.

Aldrig tänker jag på att man kanske borde köpa skor
med ? Nej just det. Vad fan tänker jag med ? Skor,
vad är det ? Är det ätbart ? Och sen när jag väl
kommer på att man ska köpa skor så köper jag
skor till sommar´n ! Ni vet den serien som går
på 3:an, vad heter den... Just det. Just Shoot Me !

Fy fan vad jag är kränkt idag med... potatis och
kalkonfilé, pommes frits, nudlar och köttbit samt
vindruvor. Aaaahrg mat monster....

Nu går inte solen ner iaf förens vid 8 på kvällen
för att vi har dragit fram kl en timme ! Skönt.
När som helst nu så är det ljust enda till 9 på
kvällen. Då kan man vara ute i stan lite längre.
Inte kul att gå hem i mörker. Oh oh oh ! Så
nu i veckan blir det mellan 6-10 grader. : )

Mer vindruvor ! Jag älskar ica som har rea på
vindruvor ! 22 kr per plastburk ! Suvuränt.
Taget mannen.

/ Hasta-la-vista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar