torsdag 26 mars 2009

Uppe med tuppen

Iaf nästan... godmorgon !

Ok idag får jag ju som sagt mina pengar... kom på varför
jag bara får runt 3000 kr och det är för jag bara får för
28 dagar... men när jag tittade på kontot idag så hade
jag bara fått 2600 kr. : ) Så glad jag blev ! Otroligt
jävla skit lycklig. Min vanliga tur... när jag ser fram
emot något så skiter det sig alltid... jag vet inte om jag
har direkt råd nu... om jag räknar bort alla räkningar
inklusiv piercingen och en tågbiljettremsa så har jag ca
runt 600 kr kvar... och jag har precis fått cash...

Jag vill fan pierca mig... herregud 3 års jävla gnäll om
den här jävla piercingen och nu äntligen har jag råd,
lite... nu är frågan bara, ska jag vänta ytterligare än
månad eller två blir det, eller ska jag trycka in den
nu ? I april ska jag ner om skåne samt kanske gå
och se på Bounce. Så där försvinner minst 1000
spänn... 600 kr för piercingen... åååååh ! äckliga
papperbitar som styr....

Jag får se... antingen piercingen eller shopping...
Ja, usch skicka problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar