torsdag 26 mars 2009

You´ve been fading away since yesterday

Back home... åkte och shoppade och puff råkade
alla pengar gå åt till kläder and liknande... :S tror
min piercing får vänta ett tag till...

Det jag kom hem med var :
Åhlens :
Oliv Naturell Shampoo + Balsm
Schwarzkopf hårfärg
Gratis ögonskygga från BeYu
H&M :
Nattlinne
Pirat-mjukisbyxor
Ögonfrans böjare
Ringar
Cubos :
En snygg topp
En vit basker
Gina Trico :
Jeans leggins

Känns som jag köpte mer än vad jag
behövde som vanligt men när jag kom
hem och kastade in allt i gaderoben så
kändes det som nada... vad fan är det jag
har köpt egentligen ??

Imorgon ska jag färga håret... det ser inte
bra ut som det gör nu ! Har precis duschat
med, var tvungen och testa shampoot och
balsamet ju... ^^ det luktar så gott...

Tänkte lägga upp bilder imorgon för min
webcam är mörkrädd, kräver dagsljus för
den ska ta något bra bilder...

Jag gillar verkligen cubos... dom har mer kläder
som är "jag." Billigt är det också... Nej men får
se om man pallar åka och pierca sig imorgon...
Efter det har jag verkligen inga pengar kvar.
Så det gäller att hålla sig borta från affärer då.
I en hel månad ! Yeah right....

Nu ska jag äta för jag har inte ätit något under
hela dagen ! Känner att jag behöver något...
Hoppas vi har något och dricka här hemma.
Störigt annars.

Ha det så fint.
/Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar