fredag 6 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Tror det blir bio ikväll... Män som hatar kvinnor tycks
vara bra... 2½ timme lång så det är ju bra... får ladda
upp med en stor jumbo popcorn och en läsk... ^^

Mina sista pengar får gå åt på det... räkningar och
sånt får jag betala sen... har ändå inte råd att betala
alla nu... jag är så clevör...

Snön börjar smälta bort, sakta men säkert...
lovar, det kommer komma, minst en omgång
till med snö innan det lägger av helt och våren
äntligen kan träda fram ! Även fast jag vill ha
sommar så vet jag inte ett dugg vad jag ska göra...
Tänker på att söka jobb i Danmark. Hur vet jag
inte men det löser sig... Jobba hela sommar´n.
Tjäna lite cash... första gången i mitt 23 åriga
liv... jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.

Varenda gång jag hara sökt jobb i Danmark så har
jag fått... men varenda gång har det kommit upp
något... jag ångrar jag inte tog jobbet på Jensens
Buffe eller vad det heter... nej jag ville plugga klart !
Fan som jag ångrar det nu... sen fick jag ett jobb som
kallskänka nere i Roskilde, men just då höll vi på med
flytten upp hit så det gick inte... dom gångerna som jag
har sökt här, både i skåne och i sthlm har jag antingen
inte fått något svar eller fått automatiskt-svar-email
skickat till en... säger inte jag klagar på sverige... men
just nu ligger inte landet på min topp 10 lista.

Jag måste komma ut där och få en fot i omvärlden
eller vad alla snackar om... lite kontakter hade ju
inte varit helt fel heller. Det jag nog skulle vilja
hålla på med mest är mode. Välja ut kläder och
smink till andra. En dröm. Blott en dröm.

Nu ska jag äta min vårulle och se på ugly betty.
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar