fredag 27 mars 2009

Inte längre arbetslös.

Jag fick jobbet ! : ) Enda ute i Bromma ligger
det. Får åka en bra bit men det är väl det värt.
Ska på utbildningen nästa vecka. Vilket jag inte
fattade riktigt vad hon menade, för det är fredag
idag menar hon på måndag eller... ? Sen är jag
helt nervös om jag gav henne rätt mailadress
om hon uppfattade rätt... alltså jag är helt ååh...
det är liksom nu saker och ting ska gå fel för det
är ju min vanliga tur... jag är skit nervös och kan
inte riktigt glädjas fullt ut än...

Det är bra tider med. 3 valfria dagar + helger,
kvällar ! Fast lön, bra meriter... ser bra ut i sitt
CV att ha dom inskrivna sa hon... jag har varit
helt nere för dom inte har hört av sig... beklagade
mig också hos Chrille bara jag fick inte jobbet ! Men
sen ringde hon... alldeles nyss. Visste fan inte vad jag
skulle säga... ^^

Kanske tur jag inte gjorde en piercing ändå...
ska ju gärna kunna snacka snyggt och inte störa
mig så mycket på den...

Imorgon måste jag verkligen köpa par svarta
jeans leggins... får fylla på min gaderob med lite
nya kläder nu... även fast jag kanske har köpt
kläder så tycker jag ändå inte jag har några...

Hon har inte skickat ut mailet än... hon uppfattade
nog fel mail iaf... ! värsta fall får jag ringa på söndagen
om mailet fortfarandei nte har kommit... ååh jag är
helt uppspelt !

: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar