söndag 8 mars 2009

Raaaw....

Sho hejlahoppsan

Hittade massa, massa fint idag... söta blommiga
ballerinaskor, jeanstights, massa coola t-shirts osv osv...

Men kom hem med... två snygga klänningar från
Gina Trico, ringar från H&M samt hårklämor och lite
underkläder... kan knappt stänga min byrolåda nu längre...
har säkert minst 20 olika bh:ar men använder typ bara
3 av dom... svårt att hitta någon bekväm och skön liksom.
Tänkte först köpa en rosa och en grå bh men sen what ?
Och vilka kläder har jag som passar dom... rosa... det är
just soooo noooot me. Skärpning. Idag kom jag på att
jag passar verkligen inte i kjol. No way... Vilket är bra
för då kan jag iaf räkna bort ett klädesplagg som jag
slipper gå runt och leta efter...

104 spänn för lite hårfärg tänker jag inte slänga ut
just nu... men jag får panik snart... måste fixa det
ser för jävligt ut... hittade ett ställe här nära mig.
där man kunde pierca sig med. Glömde så klart
bort vilket nr byggnaden hade så hittade inte stället
på GPSen... så får sticka ditt imorgon ist och ge ut rätt
adress den här gången... tror dom hade stängt med idag
iom det är söndag...

Men nu när jag har typ smält bort alla pengar idag
så har jag inte råd att pierca mig... att det går på
450 spänn är sinnes... litet hål och ett smycke...
Men den ska väl sitta där i ett par år så det
är väl värt det...

Morsan klagar på att vi måste vädra mer här hemma.
Om hon inte har märkt det så är det typ 1+ grad ute...
Så vädra f@%k heller...

Nu glömmer jag bort allt jag skulle skriva om för
babe skickar en massa heta sms... tappar koncentrationen.
Han är helt underbar... Han är den mest öppna personen
jag vet... Det är inte många som man känner, känner...
Man blir förvånad när en person kanske säger att dom
gillar havet. Aldrig antytt det innan... Men babe säger
precis vad han tänker, önskar, vill... Känns precis som
man får en klar inblick på hur han är som person...
Jag vill visa honom allt jag har köpt idag... mina fina
klänningar och underkläderna... ; )

Jag försöker njuta av det så länge det går... skitsamma
om det går åt helvete imorgon eller om en vecka... fick
iaf ett leende på läpparna...

Nu är jag hungri... mat monstret...
/ Take Care finast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar