fredag 27 mars 2009

Färdig !

Nu ska jag bara låta håret torka... spänning !
Något jag gjorde under tiden (döda tiden liksom)
var att koka upp vatten och sen kasta ner min
badanka för att se om den klarade även kokhett
vatten ! Nej, vi har inget badkar här hemma så
badankor and dylikt är out of the question. Seriöst
nu, så kastade jag ner min pincett... tänkte mycket
på att alla ställen där man kunde pierca sig var
nogranna med att säga till om hålla såret/piercingen
rent. Tvätta med saltvatten ? Bla bla bla... och då kom
jag tänka på pincett. När man drar av ögonbrynen
stråna så gör man ju ett litet sår.

Vad gör du efter du har använt din pincett ? Kastar
du ner den igen i din necessär, slänger den långt
åt helvete, lägger den ner på ditt sminkbord ?
Jag lägger alltid ner den i min necessär. Bland
allt annat smink. Så kan ju bara tänka efter själva.
Men efter jag tog upp den så blev det en ren (haha)
förändring ! Bakom allt skit så kom där fram en
splittrans ny pincett. Ska lära mig att inte kasta
ner den i necessären.

Ett litet tips så här på morgonkvisten. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar