tisdag 3 mars 2009

Robert Pattinson

Robert Pattinson säger att han är redo för New Moon.
Vem är inte det ?? : ) Jag längtar tills jag kan få se han
igen på bioduken... med popcorn i ena handen och näsdukar
i den andra... just in case liksom... Jag vet inte om det är
median ( som vanligt ) som har blåst upp jätte mycket det
här med Kristen Stewart rökte på med sin pojkvän ( ? )
utanför nånstans... och om hon då inte fick fortsätta göra
fler Twiligt filmer... hoppas verkligen fallet inte är så...
för kan inte se någon annan i hennes roll just nu. Snacka
om att hon måste vara lycklig som får spela Bella ^^

Ojojoj ja.... har letat upp lita tatto-studier i sthlm...
" House of pain " låter ju så lockande ! :D lätt man ska
gå in där en runda... men har hört även East-Street,
Ted och Doc forrest ska vara bra... vill göra en tribal
på högra handleden så vill den ska vara snygg och bra
gjort... ( döh ) sen efter det ska jag nog göra ett litet
hjärta på vänster balle, nä men lite högre upp...
det blir säkert bra....

Fick grejerna från Yves... jag gillar deras mascara...
men jag vill hellre få mina fransar mer tjocka än få
volum och längd liksom... aja fick en massa roliga saker...
en dagcrém som gradvis gör huden lite solbränd men
tror jag ger den till mamma... trodde jag beställde
täckstiftet : / aja... jag är lite skeptiskt mot sånt...
brun-utan-sol saker... är livrädd att få huden så där
fläckig som man har sett på vissa... riktigt ofräscht ser
det ut... jag är mer åt det naturliga hållet... inget glittrigt
och sånt som man ibland också ser... i alla tidningar kallar
dom det sommar fräscht. Jag vetifan det. Vi alla går liksom
omkring med glitter i ansiktet. Nej... Lite rough som gör en
lite rosa om kinderna & neutralt läppgloss... packat och klart.


















Japp, spegelvänt med på bilden, skit bra.
Peelingen, brun-utan-sol dagcrémen, , mascaran,
vanlig dagcrém, två st till dagcrémer, läppgloss
och nått stift som jag inte vet vad det är... : /

Nu behöver jag inte klaga på jag att jag inte har
någon dagcrém.... det är skit bra att blanda dagcrém
med foundation. Om man har torr hud. Annars kan
man ju köpa en smoothing foundation som är för
torr hud.. den är lite mer tjockare eller mer krämig
som passar skit bra till oss som har torr hud...

Jag älskar Niveas Beauty Protect. Den tar även bort
det här lite rödflammiga man ibland får i ansiktet
efter man har druckit lite.... * auhm * så Love it...
Niveas produkter älskar jag... har aldrig klagat
på något av det jag har köpt från dom...

Nu ska jag kasta i mig lite joice känner mitt
hjärta och lungor behöver det...
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar