fredag 6 mars 2009

Det jag menar

Till varför jag inte hör av mig till vissa. Är det lönt ??
Man får ett sms/samtal/meddelande på msn medans
man var offline. Man hör av sig. Men sen då ? Ingenting.

" Tjena läget ? Vad gör du ? "
- Hej jo det är fint sj då ? Gör inget speciellt.
Vad hittar du på med ?

Sen sitter man där som ett mongo och väntar
på svar. Men får man något ? Nä ! Förstår bara
inte, är det lönt ?

Sen får man höra : Ååh varför hör du aldrig
av dig till mig ? VARFÖR ?? O_o hm varför,
jag undrar......

Sen har vi dom här som bara skriver en mening
på msn och sen kan det gå flera timmar när dom
svarar tillbaka...

3 timmar tidigare...
- Vad gör du ?

3 timmar efter
- Inget speciellt

Nä.... jag är nu mer intresserad vad du gjorde
under dom tre timmarna.... skriv inte " hej "
och sen poff så försvinner du... lackar ur.

När jag väl hör av mig så är det ingen som hör
av sig tillbaka... om man känner sig ensam så
finns där speciella telefon nr till sånt... kom inte
till mig och sök efter tröst. " Baby jag saknar dig.
Baby vad gör du ? Åh Baby vad jag vill hålla om
dig "

Sick.

Så där... Stör mig fortfarande... men men...
Fira fredagen idag ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar