fredag 6 mars 2009

Hat, Hat, Hat

Ge mig hotellfrukost ! Ny pressad apelsinjuice, mackor
med tusen olika pålägg, dom små smörpaketen, prinskorv,
köttbullar, ananas, melon, youghurt, äggröra. U name it !

Jag börjar riktigt hata min p-stav... vad den gör mig till
något... ett matvrak ! jag äter och äter och äter men det
finns liksom inget stopp... kan ju tacka mina finnar med.
Den fördömda p-staven har inte gett mig något bra alls.
Serious. Inget alls. Den bara finns där och lurar min hjärna
att jag ska äta tonvis med mat. Sen att min röda vecka
är helt ur balans är ju också just great !

Jag har skapat ett monster ! Kakmonstret.
Och jag vill inte vara ensam idag. Shit.
Vem ska jag tvinga upp...

Men åh måste det vara mars ? Det här är jag
hysterisk ! När allt bara pajar inuti mig...

Jag skiter i bio... jag vill hyra film och käka godis
ist... ska bara få farsan och köra mig ditt... jag tänker
inte gå ut i det här mörkret, faktiskt ! Inte för jag är
blond... min polare tror att blondiner har störts chans
att bli överfallen... bara för att hon själv är (fejk)blond
och att allt ska liksom handla om henne. Kan bero på det.
Ren chansning. Och nej jag tänker inte färga mitt hår blont.

Undrar om Wanted har kommit ut... jag vill kränga i mig
en massa mat samtidigt som jag ser alla super smala
människor i filmerna. Det ger mig en sorts njutning.


Nej nu orkar jag inte mer.


I Loooooove U.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar