tisdag 10 mars 2009

Men barnrumpa...

Det är krig inne på min facebook... det går ett foto
omkring som man ska tagga folk på och vissa håller
inte riktigt med vad jag har valt ut till dom... vissa
fattar ironin medans andra blir helt sura och griniga...

Tänker på att ta bort fotot för man får ändå bara
höra en massa gnäll, gnäll, gnäll...

Jag hatar min mob med... laddade den igår men helt
plötsligt hade batteriet tagit slut innan dag... men är
du helt störd lilla mobilen ? Den ger ifrån sig vibbar
utan att den ringer eller får sms med och när det väl
ringer så är den helt tyst... lever sitt eget liv helt enkelt...
ska kasta den långt åt helvete...

Nu äntligen har det slutat snöa...
Saknar babe...

" Babe du är min bara min "
" Om jag vill babe. Du är helt underbar "
" Jag vill att det ska bli vi hjärtat "
" Naaw babe ska inte lämna dig gumman
kom hit "

Väl lika bra och skriva ner några sms här utifall
min mob plötsligt skulle få ett anfall och dö... eller
flyga ut genom fönstret... man vet aldrig om den
raderar bort allt man har inne på mob... det är fint
när bara hans namn står överst och en bit neråt inne
på inkorgen... men om man ska tänka realistiskt så
kanske är det bäst att radera bort vissa så man inte
blir allt för lurad och sen läser genom alla sms och blir
ledsen i ögat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar