onsdag 25 mars 2009

Surface

Tjena.

Imorgon ska jag pierca mig. :D Gud som jag har tjatat
om det... hittade en jätte bra studie som har fått skit
bra "betyg". Nu ska jag bara hitta dit med... det blir
spännande !

Jag hade ingen aning om man kunde pierca sig typ över
allt... jag är rätt så korkad, men såg par pics där några
hade piercat sig i magen, nacken, pannan, höften, ollonet
(aaaaaaj), mellan tummen och pekfingret där i skinnet,
tror den här strängen i överläppen så det ser ut som en
smily. Det var rätt så coolt men det skulle jag aldrig våga.
Men snyggt var det. Något som jag dock fastnade för var
Surface/anchor. Tror dom använder någon platta under
huden och sen fäster ett smycke på plattan. Var skit snyggt
på handleden. 3 st i rad. Vissa hade satt så det såg ut som ett
v på bröstkorgen. Såg ut som man var född med diamanter
på sig..... ^^ jätte fint iaf.

Det finns så mycket. 4 piercingar på tungan, piercing
på ena knogen på handen. Men den där bilden på
ollonet.... det var ingen vanlig örhängestorlek vi
snackar om här...

Men den bilden som jag fastnade för mig var ju
såklart Labret aka underläppen.


Surface/anchor







Surface/anchor







Smiley samt
Labret




bilder lånade från :
http://www.bigslicktattoo.se/piercing_bilder.htm

Blev riktigt sugen på att göra en surface... det får bli
en annan gång... : ) eller så kanske jag kommer hem
med en piercing på magen ist på läppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar