torsdag 26 mars 2009

Sidekick

Usch råkade somna... power up sömn... inte för jag
känner mig speciellt uppgraderad... ams ringde och
väckte mig för att berätta det inte fanns några platser
kvar på medborgarhuset, det enda stället som jag ville
gå på.. så ist skulle jag hamna på det enda stället som jag
verkligen inte ville gå på. Vid globen där jag sprang vilse
i en halvtimme...

Känns precis som ams ville straffa mig bara för
jag kom försent på deras jävla möte... Klart som
fan jag inte skulle få vara på medborgarhuset.

Liksom det skulle vara för bra för att vara sant.
Jag och mina dagdrömmar. Hade varit så mysigt
och sitta där vid medborgarhuset på sommar´n
köpa en läsk och chilla under rasterna. Dom verkade
skit trevliga och stället var verkligen perfekt...

Men nej ! Ist skickar dom en till något jävla industri
område långt dolt från verkligheten under dom mörka
rökfulla molnen där djävulen inte ens vill gå... skit trevligt...
en som arbetade där sa högt medans han gick förbi mig :
jag är glad att jag inte har några ungar ! Rena dagiset det
hade varit.

Ja, men skit bra ! Ska verkligen bli skit kul att börja
där... Det enda jag kan dagdrömma därifrån är att
komma därifrån...

Den här dagen blir bara bättre och bättre... jag har
ingen lust att shoppa och jag har ingen lust att åka och
pierca mig längre... det är en lång bit att åka och känner
inte för att springa vilse just idag... plus dom har inte hört
av sig från arbetsintervjun som jag var på så lär inte få
jobbet heller ! Det kunde inte bli mer perfekt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar