tisdag 10 mars 2009

Jag är cp

God morgon.
Se så fint snön faller ute....

Drömde om något jävligt konstigt inatt/morse...
Vi var det vanliga " gänget " och hamnde i någon
konstig galleria... så klart splittrades vi upp och
gick och tittade på alla möjliga konstiga saker...
träffade på min barndomsvän och hennes kompisar.
Frågade om hon hade sett resten så pekade hon och
sa mellan här och apoteket. Följde hennes anvisning
och kom in i en jätte stor sal. Mitt i salen fanns där
en studsmatta. Fanns inget golv under den utan
bara en stor studsmatta. Och där hoppade en
och skrek : Jag är cp ! Jag är cp ! Jag är cp !
sen när vi kom in och fick syn på oss skrek han :
Jessiiiiiica, Jessiiiiiica, Jessiiiiiica. Dom där iii:na
skrek han när han var på väg ner och sen studsade
upp igen.... Vi satte oss ner och helt plötsligt hör vi
den där musiken innan filmen ska börja på bio...
bara what ? Vi var i en fucking biosalong. Så satte
dom på någon barnfilm bara eh nä... så drog...

Helt plötsligt bytte det "scen" och följde med killarna
ist... dom hade gått vilse nere bland en jävla massa skåp.
Kom in i ett klassrum där dom höll på att filma. Om dom.
Min polare fick spel och skulle smälla till filmkillen men
blev tillbaka dragen men så smällde min polare till honom
ist... Alltså en som jag har stört mig på jätte länge fick stryk
av hans värsta ovän... dom går inte ihop. Inne i drömmen
fick jag tillochmed dåligt samvete först... men sen, varför ?
Han har varit skit taskig mot mig skit länge.

Iaf hände det mycket... var nere i skåne igen och
åkte dom här gula bussarna. skulle åka till skurup.
Men en scen som jag fortfarande kommer ihåg
skarp är när en kille hoppar på den här studsmattan
och skriker : Jag är cp ! Nånstans djupt inom mig kanske
det inte står så rätt till...

Det var det jag hade drömt...
/ XoXo Snowflake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar