söndag 22 mars 2009

Åh, snälla, snälla, snälla, snälla !

Hellu.

Den här veckan kommer bli tuff för mina ca$h är
slut. Jag hatar att inte ha några pengar alls på slutet av
månaden.. Men det räckte till ett packet juice och några
trippel a batterier. Jag måste ha batterier till min mp3
annars dör jag... att vänta på bussen eller sitta på bussen
utan sin mp3 finns inte... Vart jag än går måste jag alltid
ha med mig den. Och ett hem utan juice...

Vad har jag annars gjort då.. städat rummet ! fy fan 3
timmars slit med mitt lilla rum... men nu ser det iaf ut
som ett rum... en sak jag dock inte förstår är hur saker
alltid lyckats försvinna eller hur alla möbler helt plötsligt
inte får plats... min lilla byrå fick jag kasta ut och rensa ut
en hylla till dom kläderna ist och min resväska får stå och
täcka igen min ena garderobs dörr..

Men jag slapp iaf köpa en ny tvbänk. Tog den som jag
redan hade haft innan. " Nej den får inte plats " Nej
konstigt för data bordet tog upp stor del av rummet..
Så nu har jag datorn på andra sidan rummet.






Min hemgjorda bild. Insyn på rummet liksom.
Innan hade jag sängen där databordet stod
och data bordet där sängen stod... jag ska inte
bli någon arkitekt... jag gillar se på när andra
pysslar med rum och så, jätte fint... men att
själv ska hålla på och kasta kuddar och massa
annat krims-krams... noooo.

Ja, min fjärris är *puff* väck, borta föralltid antagligen...
den har försvunnit i hålet till en annan dimension där
alla strumpor och pennor försvinner med till... jag hittade
4 olika strumpor ! 4 omaka par ! Helt sannslöst... när jag
slänger in dom i tvätten, slänger jag in dom i par men lika
väl får jag bara en strumpa tillbaka... när man ska springa
ner till affären eller bara ha på sig dom här hemma gör det
inget men när man ska te.x testa byxor när man är ute och
shoppar, no no... skit snyggt liksom, pippi långstrump som
testar kläder... eller inte.

Åh, jag måste be Halens och HM sluta skicka ut mail där
det står 20% rabatt, 10% rabatt på hela sortimentet !
Klart som fan det börjar klia i fingrarna... köpte två
st bh från Halens för dom hade 20% rabatt på alla
underkläder... och jag är så jävla tråkig att jag köper
svart+vit... aja...

Rökte min första cigg på väldigt länge igår... fy bläh !
Fattar inte varför man ska på skitet igen, hemskt...
Nej, nu är det slut med det. ^^ Bättre och supa ner
sig ist samt kränga i sig en massa godis. Hej Diabetes !

Så länge fick vi ha fint väder... jävla ruttet liksom...
ska upp kl 09.00 på tisdag och då ska det tydligen
snöa och vara 0 grader ute... shit vad jag längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar