tisdag 3 mars 2009

A Good Way to Forget Your Own Problems.

Oh no... fick nyss reda på att fler bilder kommer läggas
upp på från helgen... massviss !

Så trött jag är... det är sinnes... har sovit 20 timmar
men är fortfarande skit trött... seg och helt baklängels...
den där trötta rösten som man får när man är, ja trött
har jag hela tiden...

Känns inte som tisdag alls, känns som måndag ! Och
vadå mars... nä... vi är redan inne på mars... det finns
mer snö här uppe i sthlm än nere i skåne... skåne har
ingen snö alls... medans sthlm är rena ramma vinterland.

Usch dom ringde från försäkringskassan i måndes runt
10 tiden... dom ringde från dolt så trodde först det var
från hemma så efter fjärde gången det ringde från dolt
svarade jag : Jaaaaaa ?! Sen hörde jag en liten röst -
H-h-hej det här är Maria från försäkringskassan

O_o Who ? Var helt övertrött, bakis och blähh...
så kopplade först inte... sen bara shit... - Heej !
Hon ringde angående från sjukanmälan... hade ju
såklart fyllt i blanketten helt fel... så är hon så snäll
och ringer upp en för att rätta felen och jag bara ryter
åt henne... det värsta var också att Zelda, Louise katt
sprang runt och mjuade så sjukt högt att hon Maria
hörde ju... bara tänkte jaja, nu tror hon säkert att jag
är en jävla bitch som aldrig matar mina 100 katter...

Chrille var helt jävla sur och grinig när man kom ner
och skulle träffa han och Linus... jag vet inte vad hans
problem är men nu skiter jag fullständigt i honom...
Jag tänker inte åka ner fler gånger och hälsa på
dom iaf...

Iaf ska jag checka in någon tatto studio och beställa
tid... fan vad jag längtar... : ) ska fråga Micke om
han vill hänga med och hålla en sällskap...

Såg innan på Transformers... typ 10:de gången
man ser filmen... jag är helt fascinerad av Megan
Fox. Men jag är väl inte den enda. Hon är en bra
skådespelare. För att vara ung... Bara se på te.x
Miley Cyrus. Helt pantad, barnslig, pinsam och ja,
den som säger hon är en bra skådespelare måste nog
vara halvt pantad med... Jag tror dock Megan kommer
bli den nya Shannon Dougherty... jag vet inte varför
men hon verkar ha lite av den diva attityden.... :p
jag tycker Shannon är grym och visst hon kanske
är hatad men tror hon är sån person som inte bryr sig...
antingen hatar man eller älskar henne. Take it or Leave it.



A Good Way to Forget Your Own Problems.
How About Sticking Your Head into Other People's Troubles ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar