fredag 27 mars 2009

Fårskalle

Morrn.

Vaknade för ca en timme sedan... blev lite sugen
på att färga håret så här sitter man, nyfärgad !
















Shoppingen från igår. Ringarna syns inte men
orkar inte ta nya bilder. ^^
















Piray byxorna och jeans leggins.
Tänker på om jag skulle köpa par svarta med...
dom är skit sköna att ha på sig och sitter jätte
bra. Slimat. Testade par riktiga jeans med, dom
med hålen i ? Satt skit slimat på benen, fick knappt
i min fot ens. :S Men den satt helt löst på bakdelen.
Fattar inte hur det hänger ihop riktigt. Super smala
ben typ 4 cm omkrets sen en moheffla stor röv... Aja.
Jag har konstig kroppsform.

Alltså det är problem. Vill ha ett par svarta jenas
leggins. Men behöver spara dom pengarna till tågbiljetten
ner till skåne i april. Sen har jag fortfarande räkningen
kvar från KBT samt Halens... om/när jag vill ha något
så är det som att stoppa ett tåg. Omöjligt. Jag måste
ha det.. Bara dom sen är det stopp. Jomalaouta...

Shampoot och balsamet från Oliv Naturell var inget
annat än, dofta gott... mitt hår blev fort tovigt och
kände direkt ingen skillnad efteråt... det här med
volum i håret av shampoo tror jag inte på. Om du
vill få volum i håret så föna håret med huvudet
uppochner sen spraya som faaan och skaka på
huvudet uppochner. Och kanske bara då får
du lite volum i håret. Annars finns där ju volum
master som med 100% ger dig volum. : ) I love it.

Men trodde det skulle återfukta det eller göra det
lenare. Den enda shampoot, balsamet och hårinpack-
ningen som har fått håret glansigt och lent är L´Oréal
Elvital - Nutri Gloss, Pearl Pritein.

Ska till Ikea sen när man har blivit klar. Måste hitta
någon snygg hylla till ett humaniskt pris. Får köpa
leggins imorgon. Hyllan kommer faktiskt förre !
Vill få rätt på mitt sablans rum. Hatar att börja
med något och aldrig sen får avsluta det. Har stört
mig ganska länge att jag inte fick klart på rummet
sen jag städade det.

Aja. Frukost !
/ Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar