onsdag 25 mars 2009

Lost part 2

Godmorgon... eller Ongmorgon !

Jag orkar inte med det här längre... vår familj är den mest
onormalaste jag vet... igår gick dom inte och la sig förens
02.00... och imorse satte dom på tv kl 08.30... jag är inte
som dom utan jag måste få sömn i mig... det är inte ok
längre efter det har varit så här i nästan ett halvår... !
jag säger till dom om och om igen men det är precis
som det inte går in...

Iaf, Lost... var rätt så tråkigt avsnitt igår... vad jag
inte förstår är varför det var så farligt att dom "ljög".
Det är väl klart... som när Hurley berättade allt för
sin mamma. Om man hade hört det klart som fan
man inte tror på personen för det lät ju helt koko...

Men jag kan förstå Kate att hon ljög för Aaron skull.
Och det var Kate som fick Jin att försvinna ? Men Sun
är inte arg på henne och Sun har fått en liten dotter.

Man fick inte reda på så mycket igårdagens avsnitt.
Förutom en sak med rödtoppen. Jag tror hon håller
på och försvinner. Minnet sviker, huvudvärk, näsblod.
Hon tynar bort. Men varför just hon ?

Och vad va det jag sa... Daniel berättade inte för Sawyer
att han hade träffat Desmond. Daniel är skum. Än så länge
vet man inte om han vill väl eller om han är som Ben...

Daniel vet varför rödtoppen har huvudvärk osv men
varför berättar han inte det för henne ?

Vad mer... jo dom Britterna som skött med eld pilar.
Jag älskade scenen när Neil stod där och skrek "We
need fire !!" Jaja här har du din jävla eld... Iaf, vem
var dom ? Dom är på samma ö för Locke kom ju och
räddade dom. "Hello James and -" Fan glömmer alltid
bort vad blondien heter...

Ja, något som dom alltid kör med i serien
"Hello Jake"
"Hello Kate"
"Hello Ben"
Hello, Hello, Hello, Hello, Hello.

Men visst får man en känsla om man inte vet vad dom
vill... låter lite "falskt"

Oh, Anna-Lucia var med en stund. Fan vad hon är söt.
Synd att hon inte fick vara med längre... och när hon sa
"Oh, Libby says Hi". Naaaw : )

Den stora frågan är nu vem som är "hjärnan", bossen
bakom det hela... det är inte Ben och det är inte hon i slutet
heller. Vem är det som vet att gruppen "ljög" och vem är
ute efter Aaron. Kan det va samma person/er ? Ja, usch...
än är det inte slut ! Förstår bara inte hur dom ska kunna
förklara sen vart ön låg någonstans på världskartan.

Världskartan ? Nej, nej... ni är inte kvar på mother earth
längre.... ni alla är utomjordingar ! * lost themet *

Tror man får reda på mer i nästa avsnitt... eller ja,
ännu fler frågor lär ju komma upp...

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning...
sen snart ska jag vara igång 5 dagar i veckan !
Jag, igång... nää ! Kommer bli stor ändring för en
som bara har gått hemma i flera år... det jag menar
också... dom här hemma kan inte gå och lägga sig vid
02.00 på natten om jag ska upp vid 07.00 ! Men bryr
dom sig ? Knappast.

Nej, vet inte om ajg fick jobbet än men ska börja på
något annat ställe nu än ams. Det är som ams fast
bättre.

Jaja, yalla, yalla ! Ha en fin dag.
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar