måndag 30 mars 2009

Dream, when you feeling blue

Kom på att jag måste byta mina svarta jeans leggings...
ist för att stanna upp och tänka efter riktigt ordentligt
så gör jag allt i all hastighet... det är så med allt.

Bara nu i veckan var det jackan som blev fel, välja
hårfärg, köpa kläder. Det ser bra ut i affären men
sen när jag kommer hem så blir jag helt missnöjd...

Hade behövt byta mina blåa jeans leggings med
men den påsen som jag hade kvittot i har jag visst
slängt. Har lärt mig att behålla kvitton och lapparna
på kläderna. Ett steg i rätt riktning liksom. MEn sen
att behålla påsarna med kvittorna i är en helt annan sak...

Jag har kraftig beslutångst... samtidigt som jag måste
ha saker. Men efter man har stått och glott på en och
samma t-shirt, byxor eller whatever i 30 min så börjar
paniken ta över och jag bara tar den. Sen när jag kommer
hem så tittar jag mer noggrannare på den och tänker : Fan....

Det enda köpet som jag har varit nöjd med är mina
två klänningar från Gina Trico, som jag har köpt den
senaste månaden.

Jag stör mig så otroligt mycket på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar