måndag 30 mars 2009

Vårkänsla.

Tja.

Då har man varit och hämtat ut sin trenchcoat.
Den blev lite för kort, alltså för långt uppsyd. Den
slutar precis under röva. Jävla skit... min kortaste
cardigan är liksom längre än själva jackan... men jag
hade så jävla bråttom och sa att det blev ok där han
mätte... kan man få den längre nedsyd ??

Men men den får duga. För 860 spänn så får
den fanime duga... sprang sedan och letade efter en
almanacka. Hittade en ful liten filefax inne på åhlens.
Den var nedsatt till 249 kr. Vet ni hur mycket den
kostade innan ?? 600 spänn ! WTF...

Inte min dag, nånsin. Jag har en bomullsbit i ögat
med sen igår. Jätte störigt. Ligger och skavar i ögon-
vrån... tror jag ska köpa såna platta bomullstussar
ist. Lättare att ta bort smink med. Nu vet jag oxå
vad skillnaden det är mellan mascara och mascara.

Innan fattade jag inte det. Sak samma liksom. But
nooo... använde som sagt innan bara kajal och kanske
ögonskugga och rouge. Men innan jag stack ut kletade
jag på lite mascara med och klämde till dom med
ögonfransböjaren. (Tycker det är mycket enklare
att först lägga på mascaran låta den torka lite och
sen använda ögonfransböjaren.) När jag kom hem
så hade dom lagt sig ner igen.

Bra mascara + ögonfransböjare. Ska investera det
på slutet av månaden. Tänkte testa : Niva Volume
Nanodefinition Mascara eller Maybelline Colossal Volume



Personligen så älskar jag Niveas produkter... deras
lipgloss återfuktar utan att göra läpparna torra efter
en stund, deras foundation återfuktar med. Kanske
går långsamt in i huden men sitter på ett bra tag.
Men en polare har Maybelline Colossal Volume
och gör hennes fransar riktigt fina.

Jag letade även efter den där ögonfransböjaren
som man först skulle värma upp med hårfönen
men den fanns inte kvar... bara 65 kr kostade
den. Aja...

Åh, ringde till handledaren som jag skulle till
idag och sa att jag hade fått arbete, hon bara :
Men grattis !! Gud vad kul. Hoppas allt kommer
gå bra. Bara mm.... ^^ blev helt ställd... så sa hon
med att jag måste ringa till ams så dom kunde skriva
av mig. Hon var jätte noga med det. Innan vi la på hon
bara glöm inte ringa till din ams !

Dom på ams bara ååh grattis ! Lycka till ! : ) Jag
fick mer feedback från dom än från dom här hemma...
sen hände det ännu en sak, farsan öppnade ett av mina
brev, igen ! Såg att det var från försäkringskassan och
kände på mig att det var till mig först. Men sen när
han öppnade det bara ok, var kanske inte det... men
sen såg jag att det stod mitt namn högst upp ! Bara
vad fan... när dom gör så. Går igenom min post och
öppnar det ! Då blir jag så jävla förbannad. Visst kan
dom se vem det är ifrån, inte ge mig posten på ett par
dagar (.....) men öppna det ??

Han bara : oj förlåt ! Trodde det var till mig. Tyckte
mitt namn stod där. Våra likheter till namn är som
natt och dag ! Det är som Lina och Muhammed. Klart
som fan man ser skillnaden ! Misstänker dom bara
vill se hur mycket jag fick i förra månaden. För jag
har inga pengar kvar. Alltså så vill dom se hur mycket
jag har spenderat bort. Förstå att jag ibland bara vill....
Ge fan i mitt privatliv. Gäller alla ! Jag hatar när folk
rotar i mitt privatliv. Det gör så jag blir ännu mer mån
om det för helvete. Ooo, det ger mig ännu större skäl
att inte lita på folk...

Finns en som har gått så långt att han frågar varenda
en som vi känner vad dom vet om mig. Jag har ingen
aning om varför. Men jävligt störigt är det.

Att vara ett murmeldjur hade inte varit så fel just nu.
Nu ska jag se på That´s 70´s show. Hoppas man får
sig ett skratt.

Ha´d så fint. / Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar