tisdag 31 mars 2009

Rubrik

Då har man gjort nån liten nytta idag iaf. Varit och
bytt jeans leggings, dom svarta för jag hittar inte
det andra kvittot till mina ljusa. (tror jag har råkat
slänga hela påsen med kvittot i och allt) Jag tror jag
är smalar än vad jag är haha så fick byta från xxs till
xs. Min röv blev helt platt av xxs så taight satt dom...
men bytte inte till ett par nya svarta utan det blev
mörkblåa ist.

Idag var jag helt svart klädd. Min svarta trenchcoat,
svarta stuprörjeans, svarta stövletter men min topp
var rosa och mina strumpor vita men iaf. Folk trodde
jag hade kommit från en begravning eller skulle till en...

En fin outfit till senare på sommar´n kanske...










Par pumps till det och håret uppsatt
i en hästsvans. Naturell sminkning.
Typ bara mascara och lite skimmer
ögonskugga.

En outfit som jag har varit ute efter länge
är en mjuk skjorta som är sydd så man visar
axlarna, en slips och par slitna ljusa jeans sen
vanliga högklackat. Jennifer Aniston hade den
outfiten i ett avsnitt av Friends... Jätte fint.

Jo, sommar´n är snart här och börjar äntligen
känna lite inspiration och motivering att göra
saker... nu ska jag snart se på That 70´s show.
Äta oxå borde man göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar