tisdag 24 mars 2009

Varför känner jag så här...

Hej !

När jag var och tittade mig i spegeln såg jag verkligen
hur mitt hår börjar bli slitet... jag älskar Volum Master.
Men fy fan som det sliter ! Det är nästan värre än hårspray...
med inpackning räcker för att få tillbaka det lena håret och
styrkan men inte här inte... mitt hår är helt risigt och torrt...

Jag tror jag måste inskaffa något varmskydd till håret
och skaffa något milt shampoo samt balsam...

Det som är (också) bra med Volum Master är att
den kan döja virvlar i hårt... jag har en såklart på
bakhuvudet... :p det är inte snyggt ! Tänker på
det hela tiden.

Om två dagar ska jag shoppa... kom på att jag inte
har några snygga tröjor, tunikor, toppar ect... ibland
undrar jag vad det är jag slänger ut pengar på. Inte är
det kläder iaf. Om två dagar ska jag även pierca mig !
Nervös jag är... inte för att det ska göra ont men det
här vertyget som dom tar fram... :S jag hatar sånt...
sprutor, nålar, kläm, kläm...

Ååh jag vill.... jag vet att det aldrig kommer hända
men gud som jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar