söndag 8 mars 2009

Oliv naturell

Deras handcrém är alldeles underbar... så måste skaffa
deras schampo och balsam med. Verkar jätte milt mot
håret plus det doftar så ljuvligt... åh nu såg jag dom hade
hårinpackning med ! Dom har ett ansikt-kitt med...

Fuktighetsgivande, lermask & ansiktspeeling. Inte
för det var direkt så längesedan jag köpte ansiktspeeling
men vad fan... hela mitt rum är fullt med håra kartong
påsar typ som är fyllda med olika kosmetika.... var nära
att köpa nivas lipgloss med idag, såg dom hade 25% rea
från alla olika märken... men lyckades dra mig undan...
det var svårt but I did it...

Jag har verkligen inget stopp. Jag måste ha nya saker hela
tiden... det är ett begär... ger jag bort saker, till mina vänner
som säger till en att nu börjar det gå lite överstyr, så börjar
jag sakta men säkert fylla upp hela mitt rum igen... om jag
hade varit rik hade jag nog siktat in mig på gucci väskor och
chanel klänningar... det hade varit ångest... vissa kläder har
jag inte ens dragit av prislappen på. Det smink som man har
köpt har man kanske bara använt en gång sen ligger det där
och skräpar. Jag är sjuk i huvudet...

Babe har tagit körkort ! : ) Men jag tror han tar
det på mindre allvar än vad jag gör... : / jag hade aldrig
klarat det men han bara, ah det var skit lätt... ok får en
att framstå som en iq bad boll liksom... men efter man
har sett Sveriges värsta bilförare eller vad det heter
så börjar man ju undra hur smart man måste va för
att kunna klara av att ta körkortet...

Se där, nu fick jag andra tankar i huvudet.... mitt
begär släppte... ha-begär... mer, alltid mer krävande....

" vill du ha en liten stänkare ? "
" jag har klimat allergi "

Nu ska jag väl göra nått... smörja in mitt ansikte
med alla crémer som man har... undrar hur det
hade blivit efteråt...

Ha det finast.
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar