måndag 23 mars 2009

Om 3 dagar !

Godmorgon.

Jahapp då var snön tillbaka... yeeeij....
det är snart april, vad fan give us a break.

Aja iaf om 3 dagar ska jag pierca underläppen !
3 dagar känns som en evighet även fast jag har
väntat i nästan 3 år... och om 3 dagar kan jag
äntligen betala av mina räkningar... hinner
knappt få cash innan jag gör mig av med dom.

Fy fan vad jag vill ha en pizza... *mums det hade
varit*

Jaja nere i skåne har dom 3 plus grader... fan
vad sur jag blir om dom kommer få en finare
sommar än här uppe i sthlm... :p

Det är väl otroligt när man pikar en kille om
att man inte mår bra så lämnar han en ifred ?
Say what... oftast så fattar dom inte eller bryr
sig inte och fortsätter höra av sig som jag vet
inte vad... just nu saknar jag honom inte... jag
mår skit och orkar inte vara speciellt social eller
kärleksgo... *förlåt* jag vill bara vara för mig själv
en stund till... chansen finns ju att jag kommer mista
honom men, det är sånt jag får ta...

Mitt liv kommer bestå av folk som tröttnar på mig,
för jag inte kan öppna upp mig eller vara speciellt
social av mig... men döh om man har social fobi så
hindrar det mig ganska rejält från den sociala biten...

Jag har insett att jag inte kan fästa mig vid folk.
Jag kan inte heller... jag stannar en stund sen
måste jag iväg... som en vän sa, "Du finns här
hos oss men ditt hjärta väljer en annan väg"
Ensamvarg kallar jag det för.

Men sen finns där en som inte ha gett upp, som
hör av sig om och om igen för att visa hon bryr
sig... jaag antar jag kan öppna upp mig nästan
helt och hållet för henne... jag känner mig inte
riktigt helt trygg eller säker men det går...

Aja nu är jag hungri som en varg *moha*
/Hasta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar